Pilates – tai viso kūno mankštos sistema, kuria stiprinami giluminiai ir pa­viršiniai kūno raumenys, lavinamas kvėpavimas, pusiausvyra ir koordinacija. Šio metodo tikslas – siekti raumenų pusiausvyros stiprinant silpnuosius ir ištempiant trumpuosius. Kūnas tampa lankstesnis, padidėja kūno raumenų jėga bei lavinama koordinacija, atsižvel­giant į sąnarių ir nugaros būklę. PILATES tinka visiems – moterims, vyrams, senjorams, paaugliams, liekniems ir turintiems antsvorio, bet kokios sporto šakos atstovams , ir tiems, kurie pirmą kartą gyvenime norėtų užsiimti mankšta. Pratimai gali būti palengvinami arba pasunkinami priklausomai nuo kiekvieno individualių fizinių galimybių ir sveikatos. Daug pratimų skiriama giliųjų nugaros, pilvo, dubens dugno raumenų treniravimui. Stiprinant viso liemens ir dubens raumenis atstatoma taisyklinga laikysena ir kūno stabilumas. Atliekant pratimus judesys derinamas su kvėpavimu.Tinkamai kvėpuojant galima sumažinti stresą bei raumenų įtampą , pratimai gali palengvinti kaklo ir pečių juostos skausmus.

X